Jag är nog den vimsigaste människan på jorden

Har varit så stressad att när jag kollar på datumet för denna helgen så inser jag att jag är ute och cyklar! Helvete!



Jag har totalt villat ihop helgerna, trodde Saras va nästa vecka och stockholm denna veckan. Hur dum i huvudet får man va när det är fucking tvärt om?! Har varit så bombsäker på att det var den 21 och så var det den 28e? jag är noh allvarligt knäpp i huvudet känns det som!
 
 
HUR FAN LYCKAS MAN?! :O Fy fan!


Jag känner mig som den dumaste personen på denna jorden, kollar på biljetterna nu ikväll och blir helt chockad. Hade sååå fått för mig att det var 21 sep och inte 28e. Hur?!

Ni kan ju läsa om vilken röra som snurrar i mitt huvud. Jag kan ju denna helgen bara sova ut isf! :S Vad har jag nu gjort nästa helg? Bara till att boka om hela fan! SATAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback