Hemma från Stockholm

Min helg i Stockholm har tyvärr tagit slut och allvaret drar igång än en gång.

Denna veckan är upplevelserik, samtal med kurrator, hoppning, Oli, prov i naturkunskap, Tidningsinsamling och hårdträning för Buddy! :)

Det jag ser mest fram emot är onsdag för då står hoppning på schemat och det jag näst längtar till är på tisdag då jag har en tid hos Oli och jag behöver den verkligen. Är så stressad att jag lnappt kan sitta och äta längre!


Sovit ca. 1 timme och 40 minuter inatt men det har varit amazing på Såstaholms Hotell & Konferens! Massor av nya kompisar och några ansikten man kände igen från Strömsholm! ;)


Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback