Parken Zoo

Jag såg Kalla Fakta avsnittet som alla pratat om och det var nog det vidrigaste jag någonsin sett. FY FAN?!


Reportaget finns här:  http://www.tv4play.se/program/kalla-fakta?video_id=2229828


Jag började gråta när de visade de vackra djuren som bara låg där i frysen, det är SJUKT!


Djurparkschefen ljuger oss rätt upp i ansiktet och försöker sedan förklara bort det genom att hon uttryckt sig luddigt.

Djuren har "flyttat" men snarare har de blivit tigermat eller bliit slängda i en frys!
VDn påstår sedan att de ska gå till biobränsle men säkeeert, de afrikanska vildhundarna har ju fan legat där 1 år eller nått?!


Hur kan man döda 10 åriga pumor bara för en anna djurart ska tas in som är "coolare"? 10 år!!!

Detta är så sjukt!!


Vad är det sedan för jävla vetrinär som avlivar djuren?! Är den pantad? Och det måste finnas papper på att alla dessa djuren "flyttat/avlivats" av skada. Var är dessa?

MIN MENING:
Ställ dom i en rättsal, låt en jury bestämma staffet och sätt alla ansvariga i en stor frysbox och låt dom sitta där!!!!!!


Här ser du 2 pumor. de är 10 år gamla. Runt om dom är höns... Får det gå till så här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback