Jag vill berätta..

Jag vill berätta 1 miljon saker, men jag har inte ork!

Har haft min första vecka APU (arbetsplats förlagd utbildning) på Bykrogen (www.bykrogen.nu) i Österslöv.
Det har varit tufft och jag sitter här nu, efter bara 4 dagar med blåsor, skärsår och bortbrända fingeravtryck. Puh! Bara 4 veckor kvar! Hahahahah!
Nej, är super taggad när det väl drar igång. De är 4 kockar och jag, på månad kommer en person till och sen ytterligare en. När jag sedan lämnar ersätts jag av en annan. Det är full rullians på Bykrogen i lilla Österslöv, som liggger utanför Kristanstad! :)


Och så hästarna, i måndags skötte sig Buddy sådär, han var duktig men just i övningen "sluta" ville han inte alls. Fick lixom inte riktigt loss honom. Menmen, sånt händer ;)

Hasela knäckte i sitt ben så bara att sitta av och ta in henne igen :(


I onsdags va de dax för hoppning och har så mycket att skriva + FILMER (!!! :D) så de får bli en helt inlägg imorgon! Eller när de finns tid och ork xD Haha Gick hur som helst skitbra!

Lägger upp en liten förhandsgranskning! :D

Visst är han snygg?

Winnetou My-Mate <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback