Suuk

Idag är vi lite suuuka.. :*(

Jag hostar, har ont i magen och typ feber. Hur fan ska detta gå med städdag i stallet, hos Colin, imorgon och sedan barnkalas?! :0


Känner att jag bara vill spy men de går inte, åt lite ris som gick bra men så tog jag lita glass och de bara vände sig och är på väg upp men det går inte! :(


Så, får se hur jag mår imorgon bitti. Om jag inte mår bra imorgon, hoppar jag städdagen imorgon då jag faktiskt har mockat ur hans hage vilket dom bara brukar harva. Så ag har varit duktig redan denna veckan.

- Fan, sen är de ju ridskolcupen på söndag i Karlshamn. REMINDER: tvätta ridbyxor och putsa skor + chaps!



Man kanske skulle ta en whisky eller nått?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback