Man vill så mycket..

När jag ögar igenom bilderna som Jonna P tog på mig och Colin skäms jag. Det ser fruktansvärt ut xD Haha!

Men så tänker jag: det såg fruktansvärt ut med Steffie också i början och dom sista bilderna Fanny tog på mig och hon är som en dröm. Vi var otroligt samspelta den sista tiden genom dressyren när vi väl blivit av med lite frustration.

- Så, de kommer med Colin. De släpper snart :) Jag har faktiskt saknat att rida honom och nästa vecka är körig. Sista ridveckan på Bokeslätt innan jobbet drar igång. Ska försökta vara med på pay and jump på onsdag (hur fan de nu ska gå till?!) gäller att Buddy skärper sig! Vi satsar på en 70 och en 80. Men går de dåligt kör vi nog en 7 till så att de känns bra. Frågan är ju bara om han ska vara jätte slö eller bara springa? :S



Men åter till Colin. Här kommer väl utvalda bilder :D




Ignorera mina skänklar - hade jag av misstag rört honom där hade vi stått på andra sidan paddocken xD Jag hittar hans knappar snart :)
Vet även att jag viker min hand, gör jag speciellt när jag inte tänker på det. Har övat upp det, det är min "icke spöhand" haha xD



Sist men inte minst :P


Sötnötet har varit duktig :D


Kommentarer
Postat av: Tina

Har samma problem med min vänsterhand, har ALDRIG spöt där och därav viker den in xD

2012-06-15 @ 16:30:38
URL: http://Http://Tinalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback