V. 26 TISDAG-ONSDAG

Var för trött för att skriva igår så det fick bli idag istället xD Dock har jag typ glömt gårdagen xD


Var ledig på förmiddagen så var hos Colin sedan var jag på möte i Bromölla och kom hem med en Nintendo DS Lite :D Haha, nördie jag är :P


Jaha, sen red jag ut med Bettan och den andra gruppen - Red Aston och han var lita smått öm i fötterna efter hovslagarn hade vatt här på morgonen! På kvällen hade vi skattjakt, dom var superduktiga.


Idag började jag också vid 3 så jag var en runda hos Colin först sedan startade vi dagen med lunch och sedan uteritt. Blev en ritt med den större gruppen och full fart :) Richie var superduktig! :D Haha! Töntiga lill rich ;P


På kvällen fick deltagarna köra en runda gymkhana! :) Vad vi skrattade och även jag fick doppa huvudet i vatten och sedan mjöl :) 
































Är mjöl bra för hyn? xD


Kommentarer
Postat av: Elsa

Har u någon bild på Clever möjligen?

Eller när jag rider han?

Lägg gärna ut! :)

2012-07-01 @ 14:19:33
URL: http://elsow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback