2 månader och 2 dagar

2 månader och 2 dagar fick jag vara lycklig, ha roligt och slippa slitet..



Men den lyckas har nu hamnas hs någon annan, någon annan ska få lära känna denna enorma nalle och få kalla han sin.


Therese har då bestämt sig för att lämna ut Colin på foder, jag åker ut ur bilden och igår va de en tjej och provred honom. Jag orkar inte ens bli arg eller ledsen längre, all vikt bara slängs på mina axlar och jag går och deppar. Sen när någon frågade mig hur jag mådde då brast det lite smått och de första tårarna kom.
- Nu känner jag bara ilska! Emot dom (läs: Alla), varför ska jag kämpa, varför ska jag sjunka ner i skiten eftåt? Kan inte annan få känna som jag?



Jag hoppas bara på att min sista stöttepelare står fast, Buddy <3


Jag kommer sakna dig, min stora nalle, Cloghonan Colin Hill <3

Kommentarer
Postat av: I en annan del av köping

Men vafan.. förstår inte hur du pallar! Du har sån galen otur hela tiden med djur! :c

Hoppas på att du o buddy får vara tillsammans LÄNGE nu då!! <3

2012-07-09 @ 11:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback