CSI

Finns just nu inget bättre än att luta sig tillbaka med ett bra CSI-avsnitt efter e fullspäckad dag:

Först blev det skola oh foto A, blev klar med redovisningen och sedan bar det av till Sämhälle A som ni kan läsa här under. Sedan åkte vi hem med ett stopp på kärskolan i e timme för lite teoriplugg :)




Så detta avsnittet får håret att resa sig på armarna, så jävla bra de är!!
Har alltid älskat och hatat avsnittet sedan jag var liten då de är avsnitt 24 och 25 av säsong 5 av CSI (orginalserien från Las Vegas). Heter Grave Danger...

Detta handlar då om att Nick Stokes (George Eads) blir kidnappade och begravs levande i en plexiglas kista och då ska hela teamet rädda honom och bara se hans kamp när han vaknar får mig alltid att börja gråta. Jag klarar inte av det då Nick Stokes (George Eads) är en personlig favorit och hur han kan spela så känslosam och hur synd det är om honom. Stort byggda och oerhört SNYGGA George blir liten och sårbar, love it <3


Nej, nu har jag en dejt med sängen :)

Joo, ps. hoppträning imorgon. Faktiskt lite nervöst :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback