Första körningen

Första körningen avklarad! Puh!!

Körde med Hanna och tro det eller ej, det gick super bra! Aldrig övat på dragläget och klickade direkt. Det var ju inte så svårt! Backa med deras bilar är också superenkelt, inte som med vår 850 som man måste varva för att den ska börja rulla både fram eller bak ^^,

Men jag har npog aldrig varit så vilse någon gång i hela mitt liv! Vi körde kvarterskörning vid campingen, inne i sölvesborg och så körde vi i Edenryd. Shit asså! Hade ingen aning om var vi var! Det var lite halvotäckt men Hanna tyckte att jag var duktig och att det gått bra!

Imorgon (lördag) har jag min andra med Kickan och måste då öva på att inte "slita" i växelspaken. Deras bilar behöver man bara peta lite på den medan vår får man slita lite i. Speciellt i backen! Usch!
Och att våga trampa på bromsen! ;)

Men nervositeten har släppt över körningen, det gick ju bra! Men jag märker hur svår jag tycker teorin är, bara till att hårdplugga och be till gud att han är nådig vid mitt prov! :)


Kommentarer
Postat av: frida

Kör du på Sölvsborgs körskola?

Den är inte bra:/ Dem låter folk köra mer än vad dem ska osv Citys är mycket bättre ;)

2012-02-05 @ 15:16:47
URL: http://diaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback