Check it out!

I paketen fanns dessa snyggingarna ;D




Och så svängde jag inom Team Sportia när ändå diskmaskinen gick :)


Dom hade inga gröna joggingbyxor så det fick bli de blå, snygga ändå :D
- nya vattenflaskan är grym!!


Jag är en vattenflaske-människa. Detta modellen på flaska har jag haft i grått-vitt, svart, rött, rött (igen) och så nu i grönt. Har även haft 2 blå, 1 grön, 1 svart i andra modeller.



Kan även vara en Team Sportia-nörd då detta är mitt 6e par jag köper, har även haft deras idrottsbag i 5 olika färger, svart 2 gånger. Har säkert 11 tröjor med deras logga på i garderoben och äger 4 fotbollsstrumpor och mer ä halva min strumplåda är full av vita, svarta och frå strumpor från TS ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback