- "Hoppning 1,15!"

Haha, idag har jag hoppat högt med lilla Winnetou xD

Idag hoppade vi 5,5an och jäklar. Satte min gräns på säkert 85cm (bara för de gått skit senast) men så hoppade vi och Bettan bara höjde. Sedan sa hon att det låg på 115cm. Haha, det var faktsikt ganska enkelt att komma över det med en stor polle ;)  Ocg känslan, var fantastisk xD Dock så är det min egen sits vi måste fixa. Jag kryper gärna ihop i landningen och nu har jag sett de på riktigt. Har inte tänkt på det innan då jag inte sett det men nu har jag film på de xD De kommer laddas upp här också :)


Titta vad vi kan, min flygare och jag <3        [printad från mobilkamera film]


Kommentarer
Postat av: Stina

Hu så högt :) Vet du om Bokeslätt fortf kör med pay and jump sista onsdagen varje månad?

2012-02-23 @ 10:24:12
URL: http://santinaafsire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback