Världens onödigaste dagar

Att inte göra något är superskönt men nu är det lite smått tradigt!
 
Sitter här med pappas nya padda, iPad 4 är lite annorlunda men skulle lugnt kunnkörbana mig en sån men har kanske en surfplatta på ingång som passar ihop med min Samsung telefon!
 
Va hos Scarlet en runda igår, fortfarande bara 3 skor på sina 4 fötter ;) så inget ridet för hon ömmar bara man går på stallplansgrusen. blä!! så ingen tidning förrän Pekka har besökt Bjärraryd.
 
 
 
Annars händer de inte så mycket på Pastellvägen idag, ska försöka sätta mig med lite läxa idag för till nyår kanske  jag bryter mig loss från mina föräldrar och åketitt till Alcatraz (skämt åsido) och umgåtts med farmor och farfar.
Tänk alla snygga bilder jag får på raketerna som skickas upp från hela Listerlandet när jag står vid fyren på min barndomsö Hanö! 
 
 
 
CIAO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback