Skallebank och Greveholm

jag fick sån jädra skallebank nu ikväll att jag inte vet ut eller in :(

så sjönk ner i fotöljen och satte på julkalendern för iår. som ni kanske redan vet är det en fortsättning på "mysteriet på Greveholm" som sändes som julkalender 1996. jag va då 2 år gammal men har sett den efter de. sen dess är det standard att plocka fram vhs spelaren och dra igång Greveholm åå video. åh, nostalgi! <3


Men är redan inne på 4 avsnittet av "mysteriet på Greveholm - Grevens återkomst" och det är halft fruktansvärt! skådisarna är inge vidare, men jag tänker titta på det för att det är de gamla spökena, få återse de underbara slottet och så hoppas jag att de blir bättre! :)







ps. jag fyller 19 den 5 januari och jag önskar mig en privat visning av Hjularöds slott, i Eslöv (Greveholm)!
tyvärr så är det privatägt och ej öppet för allmänheten men hade varit en perfekt present att få. hade nog börjat lipa xD ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback