julklappar!

Jag va nog den iår som fick.minst antal julklappar tyvärr. New Experience for Me :)

Fick av mamma och pappa denna Übersköna filt med Amerikanska flaggan på och på andra sidan är det fårskinns ludd!


Sen fick jag OBH Nordicas glassmaskin! Helt prefekt till en glassälskar som mig! Kan göra mina egna B&J's nu!!
- osså ett fårskinnsskydd till sätet i bilen, som skydd till de ljusa lädret när jag har ridbyxor på mig :)

Av mina kära farföräldrar fick jag lite pengar och 2 filmer som jag själv valt :)

Av kusinen fick jag presentkort på Hööks och säsong 5 av One Tree Hill - yay - bara 5 julaftonar till ;)


Så är de en grej som jag inte fått riktigt än, dom jag väntar på. Berättar mer sen.. ;D

TACK TILL ALLA JULKLAPPAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback