I try the ice-cream lid

Nu är det skitväder, snön tinar och hästarnas styltor blir högre och högre, snart åker hammaren fram för att de sitter så hårt :(

Men läst överallt att glasslock ska funka så tömde mammas skåp på glasslock. klippte till de lite slarvi, petade i de, broddade och gav mig ut för en skrittrunda i naturen.

Resultatet efter uteritten va:



Helt klart godkänt. de va ju inte perfekt klippta heller.

Så red jag i paddocken med de häromdagen men icke godkänt! båda typ pressades ur av den hårda snön. Sen fick jag ju med mig Scarlets framsko i handen när jag gick in. förstår mg inte på de, hade inga broddar, inget. skon va inte ens lös, den satt som sten - kollar alltid skorna och ena bak har lossnat lite på högersidan men inget farligt. Så ja, lilla klantfia ;)


- Men till att skritta ut eb runda funkar de perfekt. får klippa till de lite bättre så flyttar don sig kanske inte alls! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback