Vet att ni vill..

Hej alla! Jag vet att ni vill ha era bilder men just nu har jag fokuserat på mig själv och att jag ska må bra inför skolan då jag lätt stressar upp mig och biter på naglarna, knäcker fingrar och tår och drar av mig ögonfransarna. Det är alla stresstecken och har blivit av med dessa under maj-juni iår. De har sakta börjat att komma tillbaka och därför har jag försökt att bara ta det lugnt och sova så mycket som möjligt - sover annars mellan 5-7 timmar om nätterna när jag går i skolan!

Så, jag menar inte att detta är erat fel men ha lite hänsyn, behöver få mitt schema - planera in mina eftermiddagar och sen släger jag upp ALLA bilder på bloggen. Efter det skickar jag de till er.



KOM IHÅG, ni får ej ta några bilder här ifrån utan jag skickar dom till er! :D

Anledningen till detta enkel: Kvalitén (skärpa/färg/djup) förstörs när man lägger upp dom så små, kopierar ni dom så visas mina bilder med stor orättvisa när ni använder de på era bloggar eller facebook. Däremot om jag skickar de i full format så blir det bra kvalité och då anpassar de sig till de ni använder dom till. TACK! :)


Ps. jag har bilder från ALLA läger förutom v. 28 då jag var ledig. Finns alltså bilder på er alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback