the feeling

Första ridpasset var i måndags och red först Buddy och sedan Bell. Buddy har fått ny sadel, när jag nu lärt mig honom i wintecsadeln så får han en hubertus ;S och ingen annans än Rodrikas!! :( sittsen är mjuk men stödet för knäna och bakom benet är kasst! För att kunna skänkla måste man vrida på hela knäet så tårna står rakt ut. Snörrade ändå på mig de längsta sporrarna men när skänklen låg intill sidan var jag inte ens nära honom.

Resultatet efter passet på Buddy var eb sträckt vad som jag inte hann strecha då jag skulle upp på Bell och rida henne.

Bell hade däremot Wintec sadeln och det kändes fel men Aston har hennes förra. de får helt enkelt vara så xD hon var super pigg, obalans i traven i vänster varv. däremot superfin i galoppen i vänster varv medan i höger var hon stark och drog. tappade tålamodet där för några sekunder :/ hatar när de händer.

Det mysiga idag är att jag har en sträckt vad och träningsvärk i magen! Alltid lika mysigt när ridskolan drar igång ;)

Kommentarer
Postat av: Alva ;-)

Jaa tränings verk i låren, armvecken och nacken. Kan knappt röra mig :-(

Svar: Haha, det är sjukt jobbigt xD Har ändå ridigt i sommar men inte så intensivt! :)
Fakta om Maria

2012-08-29 @ 07:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback