Freedag!

Äntligen är det fredag, haha! Det säger jag efter första dagen i skolan!


Det känns som det första men gör på första lektionen är "Hej, jag heter... Detta är betygskriterierna:......"
tröttsamt eller vad? Då är det nästan roligare när man kör igång direkt. Enda nackdelen med 3e året eller aka. sista året är att vi har både naturkunskap A och religion A.. Inte OK!

Något som är ännu tråkigare att vår svenskalärare Hanna är gravid, igen! Vi hade inte henne i ettan då hon hade fått barn och nu har vi henne till jul sedan ska han ha unge igen. Jag menar?! Inför sista terminen på SISTA året, ska vi byta lärare! Jag avlider om vi får Karin eller Conny :S Fast tror nog fan Conny är sååååååå häääääääääääär mycket bättre än Karin :S Hanna är ändå bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback