FEGISAR, IDIOTER OCH KUKHUVUD!!

Jag måste nog få lov att säga en sak, ungdomar idag måste vara riktigt dumma i huvudet!


När jag föddes bodde vi ovanför vårat företag i en lägenhet men började renovera ett hus och när jag fyllde 6 började jag förskolan på Hörviks skola. Från den dagen då var va och "hälsade på" på fritids har jag varit mobbad. Jag har haft kompisar men de som är äldre har hela tiden trackat ner på mig och när de fick reda på att min mamma var från Polen. Guuuud vilket jävla liv de blev. Tror aldig det gick en dag utan att jag grät. Mamma lärde mig att stå upp för mig själv och i 3e klass lärde jag mig att våld är lösning och började då istället att slåss. Det löste det ett slag. Sedan kom det igen. Då lärde jg mig att hugga tillbaka med ord.

De sa "jävla polack" och jag svarade de med "jävla svenne" vill ni veta vad jag fick höra?! HAHAHHHHAHAHA "du är ju också svensk" kan ni fatta det?!


Så började jag gymnasiet och slapp denna håla till by men inte blev det bättre där då en person som jag inte ens visste vem det var och som jag aldrig träffat började mobba mig. FRÅN INGEN STANS? Denna gången blev det "biffen" och när ajg slutade reagera vid att de kallade mig det så fällde han mig istället i korridoren. Jag gick då i 8an. Tröttsamt eller hur? Iaf skrek jag, spottade och fräste och tog tag i honom. Bankade honom några gånger i väggen så var jag nöjd.

Sen började jag 1an och slapp både Mjällby och Hörvik, men inte fan blev det bättre då jag fortfarande bodde kvar här! Så de stal min cykel och cyklade ner den till krokås. Måste säga att fan vilka geni dom är för att ställa cykeln 40 meter från deras hus är ju så jävla smart?! Jag vet precis vilka det är dessutom. Kul va? Idioter! Nästa dag hade de skruvat bort muttern som ska sitta vid bomsen så att bromsarna funkade inte..

Och så slutade detta att hända och nu är jag 18 år gammal, går 3e året på gymnasiet och har körkort. Har överkommit all mobbing och är faktiskt ganska nöjd med min barndom. Så cyklar jag upp till bussen, ställer cykeln och låser den (inte samma cykel) kommer efter skolan och ska cykla hem? Vad är där?

De har skruvat loss fram och bakhjul. Hottat de i skogen och ja, lossat bromsar och liknande... Hur mpnga kukhuvudet kan de bo i samma byhåla? Asså jag blir så jävla trött på alla jävla ungar som bor här. Och om jag inte lugnar mig ska jag hänga ut ALLA! JAg lovar och svär! Jag hänger ut dom med foto, namn och adress och jag är då fan inte rädd heller.

Dom tror dom är så tuffa för de vågar inte komma fram till mig och säga det, det får mig att vilja spy på dom. De är så jävla fega allihopa!  FEGISAR!!! FEGISAR!! FEGISAR!!

Kommentarer
Postat av: lina

finns <3

Svar: <3333 Tack världens finaste <33
Fakta om Maria

2012-08-28 @ 16:38:52
Postat av: frida

Jävla idioter alltså! :/
Finns många pundhuven nere på lister tyvärr!

Jag gick i samma klass som vissa men vet ej vilka som bor kvar där nere eller inte.

Svar: Ja, tyvärr. Längtar efter att flytta härifrån!!
Fakta om Maria

2012-08-28 @ 17:19:40
URL: http://www.diaria.blogg.se
Postat av: Hilda Widerberg

Fyfan vilka jävla idioter! Jävla Sölvesborg.....

Svar: Är de inte ganska typiskt för att vara SBG? :S
Fakta om Maria

2012-08-28 @ 18:11:07
Postat av: frida

sv: jo det är det :/
Fast Ronneby kommun kan jag säga är snäppet värre, Ronneby & Kallinge, bara pundare nästan allesammans ;)

Svar: Hahahaha, har hört de. Har lite klasskamrater som är därifrån :S
Fakta om Maria

2012-08-29 @ 08:32:12
URL: http://www.diaria.blogg.se
Postat av: frida

sv: Haha okej! ;) Kallinge är dock värst ;)

Svar: Säker...? xD Haha!
Fakta om Maria

2012-08-29 @ 19:58:13
URL: http://www.diaria.blogg.se
Postat av: frida

Sv: japp säkert ;) haha

2012-08-30 @ 10:00:12
URL: http://www.diaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback