Det ska vara en första gång för allt...

Jaha, första dagen på sista året. Första dagen på sista året jag går i gymnasiet. Första dagen på sista året jag går i skolan!


Första dagen...


Hur ska de kännas när man börjar 3an på gymnasiet?
- snart är vi klara
- jippi
- tråkigt

Jag vet inte hur de känns, för mig känns det inte som om jag vill börja 3an. Hade gärna startat om 2an.

Jag känner mig inte redo, jag känner mig absolut inte redo för att ta studenten och gå ut!


Jag känner att jag inte lärt mig allt som jag behöver, jag tycker inte jag är bra på att laga mat, jag tycker inte att jag är bra på att vara kreativ...



Jag vill helt enkelt inte, och så ska vi ut mycket på praktik och jag känner mig som en nybörjare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback