Colin posar

Visst är han söt här? :)





Andra passet med Colin i dag och har var super taggad då Sofie var och red ;)
Så först försökte jag bara få honom att skritta och se hur han reagerade på de 3 delade. även leka lite med skänklarna men första 20 minutrarna var de bara att sitta med dom helst 2 meter från honom :P

- Men ja, tänkte på de vi gjorde igår för Bettan där jag red Missan och skulle rida lätt skitsakta och så skulle hon ställa sig efter mig och testade med Colin. Funkade några steg sedan traskade han på och min lättridining blev för snabb. Testade igen och tänkte hela tiden på att rida lätt och tillslut sjönk nacken under några steg och jag försökte hitta det igen. Kanske lite för desperat? Skulle nog i den stunden slappnat av istället!! De är lätt att vara efterklok, men något att tänka på till imorgon :D

Så, de känns som om jag ridigt honom mer än bara 2 gånger!
Visst i hanteringen känner jag fortfarande lite oro då han är ENORM (!!!) och bara 7. Han har snälla ögon och är forn som ett lam men man vet aldrig - de kommer släppa efter bara några dagar. Gäller att lära känna honom och som jag kan dömma nu, kelgris!!!



Här är en snygg bild när han posar efter ridpasset :)


FAN VA SNYGG HAN ÄR!!!!





Ps. Så här stooooor är han - nästan 180cm i mankhöjd!


Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Det var så Heidie(ägaren) sa till mig iaf!

2012-04-04 @ 08:06:04
URL: http://eliinbengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback