Steffanie + repgrimma

Imorgon ska jag exprimentera lite, jag ska testa rida Steffie i repgrimma, först lite lätt hantering i ridhuset/ paddocken. Lyssnar hon bra så blir de att sitta upp och kanske rida lite. Lyssnar hon fint så sadlar jag nog av.
Tkr hon lyssnar mer barbacka då sadeln ej kan glida. hehe så vi testar lite. Uppdatering kommer om hur hon sköter sig :) De dumma är ju att hon fått stå idag då jag ej vatt hemma men om de inte alls funkar tränsar jag henne men jag tror sällan att de ej ens ska gå att skitta henne med den xD Kanske får hon panik? Vi får se ;) Söta lilla ponnyn xD


Klippning imorgon också jue! :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hon har inte stått idag söndag, hade stallet och Gunilla var där och red.

2011-10-23 @ 21:22:05
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback