sorglig lördag

Blir en mobilblogg då jag ej giter köra ner efter jag cyklat upp från hamnen ;)

Bestämde mig för något drastiskt och tog saxen och började klippa....
nu måste ni läsa hela texten för att ni ska veta

Sitter och lyssnar på "Tremble for My Beloved" från Twilight-soundtracket, fan va trött man blev på do m låtarna innan men nui är dom riktigt bra - igen! ;)

Tröstäter dillchips och dricker coca cola - allt känns som en lättnad. Nu när jag klippt av all hud och nagel runt såret. Haha, nu har ni läst, inte för att det blir ett långt inlägg men ändå ;) klippte bort all hud - död hud - runt såret + nageln som klängde sig fasr i huden. Allt känns mycket bättre och det läcker fint. Kan nog sova med det öppet inatt men vill nog inte chans.. Jag får se! :)


När jag får i mig kalorier i form av chips och cola blir jag glaad, efter att ha hatat ungdomssektionen i 2 timmar. Allt jag ber om är egentligen respekt! Varför är det så svårt att visa det? Är det för att jag är under 18? Att jag inte är vuxen? Så om ett halvår börjar ni visa respekt? *suck*


*ett ledset Ciao*

Kommentarer
Postat av: Patrik L

usch hatar sår osv! så grymt jobbigt :O



respekt är något som saknas väldigt mycket i den här världen! :(

2011-05-29 @ 12:31:38
URL: http://plavefjall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback