Knives? Never!

Jaha, då sitter man här helt jädra handikappad och kan knappt skriva - känns de som men det går förvånandsvärt bra! ;)


Dålig mobilbild - kidnappad från facebook xD

Hackade persilja och vet ni vad? Fick in fingret så skar mig - jag brukar ej reagera men detta var så grymt äckligt- Jag rörde på huden och en stor del av nageln flyttade sig så det var ju en bit in om vi säger så. Det var upp till syster och vem sitter inte där? Jo Erik - trodde jag skulle dö. HAn kommer ju plåga mig för detta i all evighet.. xD
Men så när jag pratade med skolsystern och vi började lägga om det - då gjorde det ont. bloade ju inte lite heller. Men så kallsvettades jag så jag fick lägga mig ner och Ulla gick ut för att hämta en grejo ch då kom Erik in och pratade med mig - yrseln och så försvann och jag kunde sätta mig upp medan Ulla lindade klart det.

Under gårdagen blev jag riktigt svimmfärdig några gånger men klarade mig - värst var de på bussen hem. Tack gode gud att Erik pratade med mig så jag höll mig vaken. Så fick farfar hämta mig på stationen och när jag kom hem slocknade jag på soffan. När mamma kom käkade jag glass och lite jordgubbar - även ifall jag inte tål de.. ^^ Men de var svenska jordgubbar - alltid underbara :)

Kvällen sedan bestod av att smsa en jädra massa med Anders :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback