Keeeebab

Nästan 12 timmar sedan jag käkade kebab med Robin på "Marinas Kebab" i K-hamn.

Hål från halv 11 tills kvart i 1 men jag slutade redan halv 11 så vi passade på att käka sedan vandrade jag till tåget och åkte hem. Fått massor gjort idag, trott eller ej..

En annan tråkig grej är att jag ska på begravning imorgon. Fredagen den 13 kl. 13.00.. Läääskigt (har jag nog sagt?) - rädd för att ens sätta mig på moppen imorgon. Fredagen den 13 brukar jag hålla mig ifrån allt, typ!

Lunch;

Cheeeebab <33


Får inte glömma att tala om att jag har bling i öronen igen. Tryckte igen vänster öronhängde idag men fick inte igenom höger: precis som vanligt men mamma fick försöka nu ikväll så hade hon ett annat. SKITTJOCKT! Satan i gatan va ont de gjorde.. Aj-aj! Men de gick inte - hon sa att hon skulle hämta en nål och en potatis så skulle hon göra ett nytt hål. Fick panik! Hämtade mina tunna och bad henned försöka igen, jag vet att höger öra brukar vara så konstigt, han har gjort hålet snett så det "växer" typ igen lite smått. Mamma började trycka och de gick igenom - efter att jag krampaktigt tryckt naglarna in i mina egna handflator. Nu ska se jävla öronhängerna inte åka ut *punkt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback