Jobb

Snart dax för lite jobb - denna helgen också ;) De ska bli mycket intressant vad som kommer stå på menyn på söndag - speciell morsdag-meny! :)

Måste rusa, hinna med de sista innan båten går vid 2. Hörs ikväll!



Ps. Inlägg här nedan klämde jag fram igår kväll - därför låter jag som en liten snorunge i texten men varje gång jag tänker på det känner jag mig helt depp..
Förstår inte varför jag bara kan va kompisar? Vad är det egentligen för fel?
Det är säkert de faktum att jag ät tjock, ful och konstig?
Eller att jag är för maskulin i mitt sätt?
Eller är det helt enkelt så att jag är dömd till de?




Ciao

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Söndagar :) så jag har träning nu på söndag 10-14 men jag ska kanske rida för pia först kl 10 så är jag på agilityn efter det, sedan är det bara en träning till, på torsdag på morgonen, det är ju röd dag :)

2011-05-27 @ 13:44:23
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback