Freeeeedag

Slut efter 7 timmars jobb - slut i fötterna och det beror på min march till tåget och för att mina ankelskydd låg i väskan när jag körde ner till jobbet!
 
Men idag har de hänt mycket, helt OK för Leif med fingret - hade handskar - yp kirurg handskar xD Mamma hade köpt ^^
Så idag stod jag mycket i själva köket vid spisen, han lät mig steka lite pepparstek och schnitzel xD
Låter som värsta nybörjaren men det är andra helgen jag jobbar, 4e dagen allt som allt och klart att han vill testa mina kunskaper först. Och vet ni vad, efter 4 dagar har jag lärt mig massor. Massa små saker som vi inte har lrt oss i skolan. Jag har också lärt mig hur alla rätterna ser ut. Efter mycket om och määään ;)

Började vid 3 idag och slutade lite innan 10. Imorgon börjar jag 11 och dagen sträcker väl sig till 10imorgon också då det är lördag. Och söndag ska vi inte snacka om, jisses! Mors dag! 60 pers bokade, mycket jobb med mina Rosencanapeér. Smörstekt canapé och på ett salladsblad en laxros med räkor runt. Toppat med en klick pepparrotsgrädde och dill ;) Mums! Mums! Mums!

Fingret känns bra, dock skrivsvårigheter ;) Haha, men det får man räkna med!
Fryser och det regna fan också var halvtimme men ska visa skeppet som ligger här bredvid:


Dålig kvalle men ni ser, mums <3 att leva på de hade man ej sagt nej till ;)

Nu ska jag hämta min tandborste sedan ska jag köra upp och så sooova efter fixat mig.

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Tackar! :)

Men ingen fara, vi få åka ut någon dag och träna själva :) det är lätt att bygga upp några kombinationer och träna lite!

2011-05-28 @ 00:01:58
URL: http://lindelou.blogg.se/
Postat av: [email protected]

sv: är tyvärr upptagen hela måndag. kram

2011-05-28 @ 15:22:04
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback