Distraktioner

Lekte lite med henne igår igen.. Dock inte lika bra. Hon blev distraherad av massa. Efter bara typ 20 minuter kom Mattis och Bea in med en häst som jag inte kände så då vågade jag inte ha henne lös och innan var de ikke mockat så hon var inte lika uppmärksam. Menmen...
     Värmde upp lite lätt i skritt och trav sedan sprang jag allt vad jag pallade i mer än 1 varv och sedan vilade vi i skritt och sedan bytte vi och sprang som satan i andra varvet. Bara för att hon skulle få sträcka ut riktigt i traven. Hon sträckte ut grymt fint och böjde tom. lite på nacken för att pressa sig fram yttligare. Hon var grymt duktig. Så fort hon travade om mig lite så stannade jag och samma sak gjorde hon och vände sig mot mig. Mycket beröm :) Duktig tjej min lilla Steffie <3

Sedan gick vi in och så lite strech av halsen och nacken sedan massage av hennes rygg med liniment. Först så ville hon inte alls, fortfarande lite öm men sen slappnade hon mjukt av och när jag var klar fick hon sitt hö och jag lämnade henne ifred.



Hjälpte sedan Anna att göra lite mat till pollsen :)
Peggy; En näve fibergi, halvt mått krossad havre och ett halvt mått kraft (om de finns så vitaminer/mineraler)
Classic; En näve fibergi och ett helt mått kraft
Steffie: Ej blandning - hon får väl typ knappt 1 mått kraft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback