fredag

Fredag, älskade fredag. Och jag ska på bio ikväll, the Sanctum 3D.
Har nyss haft livsmedelskunskap. Och vi pluggade till köttprovet. Jag och Tobbe förhörde Mika sedan förhörde Mika sedan blev de min tur och vet ni vad, kunde fan allt. De var lite impade! Haha :)

Sam ska ju också på återbesök idag hos veterinären och så rider Gunilla Steffie så är hästlös idag. Har ju ridigt alla andra dagar så känns de tomt idag. Skit osså..!
Får väl nöja med med vampire diaries och bio ikväll.

Men också detta med Steffie, nu vill Gunilla rida igen en massa så då kommer hon troligen gå någon lektion innan min. Hatar att ta över en häst. Jag har gått igenom detta förr.. Ledsen att jag tjatar. Men jag är nu rädd för att de blir så att jag inte får rida Steffie mera. Jag råkar alltid ut för sånt. Tänk om inte Sam blir bättre? Om han ska skrittas i en månad till? Asså, jag har väl inga problem med att skritta honom men detta betyder att jag måste rida ridskolehästar på mina lektioner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback