Skooooor

Sommarlov idag - dagen innebar att tåget körde på en älg, hotellprov som gick skit, och snack med läraren om mitt jobb. Men också en annan sak. Fick ett par snygga skor idag också ;) Mamma mötte mig på BR-skor i Sölvesborg när jag kom med tåget. Tro det eller ej hittade ett par sommriga skor med klack - min storlek! :D


Testade den andra och det kändes bra så köpte dom :) Vad tycks?

Fotat med tid :) Alltså jag själv som fotat med de snygga - VITA - bakgrunden jag har i källaren xD


Canon EOS 450D + 50mm 1.8II + vit bakgrund


Ser ut som en produktbild va?
Jag som fotat - också på den vita bakgrunden. Vet att skuggona är lite fula men jobbar på det! ;)

Kommentarer
Postat av: frida

Jättesnyggt ju! Dem skorna har jag med kikat på haha fast har inte råd så :/

2011-06-14 @ 09:22:55
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/
Postat av: Alicia

Haha lite kul att du köpt dem på BR-skor :D Synd att inte jag jobbade då så jag hade fått träffa dig :)

Allt bra med Maria annars? ;)

2011-07-19 @ 22:41:51
URL: http://aliciaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback