Sista fria dagen

Idag (tisdag) är min sista fria dag innan slitet börjar. Den får väl spänderas hemma framför TVen?

Nej, ska köra till Mjällby - köpa olja för skitmoppen är tom ;)
Sedan ska jag till Vassens - köpa tofflor och så kl. 7 så har vi ett BUS möte. Får se hur de går, om allt löser sin inför Killebom :)


Nu ska jag se dagens avsitt av The Good Wife sedan lämnar jag nog CSI till imorgon.


Såg även den nya serien Mike & Molly. Fan asså! Asgryyyym! Sänds kl. 22 på kanal 5 - måndagar. Så om jag snor farmors TV så kan jag se det sommaren ut :) Najs!


Så jobb på onsdag och hela midsommar. Får se om jag ens orkar ha på mig mina skoor ;)


Ciao

Kommentarer
Postat av: emma

Lycka te med jobbet! ;D saknar dig !

2011-06-22 @ 17:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback