Puuh - This is not over

Tycker de bara blir värre och värre? Till slutet av kvällen!

Jobbtid: 11.00 -> 20.25

och så imorgon? Söndag - jag kommer dö. Och så ska jag jobba på måndag också! ´Har ej kläder till det - ej ombyte till det. Ej filmer till det!

Jo - såg Red Riding Hood igår - blev helt förälskad - då menar jag verkligen. Bara föll pladask för Shiloh Fernandez. Jag skakade om händerna och ville attakera datorn! Muuuums <3








vadå snygg?

Men ett tips till ALLA!
SE FILMEN!

Sån spänning, fasiken - man visste aldrig vilken som var den 'onde'. Man bollade hela tiden mellan 3 personer. Jag gjorde det - och mina tankar gick: Varför ska alltid alla snygga killar dö eller vara onda!
En annan hottie är också med, Max Irons


Så snygg - men Shiloh är snyggare!

SE FILMEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback