Great results

[Mobba inte min engelska - It Bloooooooows]

Dagen har gått super - tro det eller ej! Serverat och lagat mat. Gjort en del löksillmackor på kavring ;) Mums

Haha, när man sitter här på hamnen i solnesgången på en 4-hjuling och en dator i knäet är det många som kommenterar. Fick kommenaren: Perfekta surfstället nyss ;D haha! Underbart!

Men dagen har gått otrolig bra, faktids!


Även om dagen igår var skit så var det en positiv grej med den: Nogge kom in i affären med 2 kompisar efter de hade ätit på restaurangen och skulle köpa coca cola. Stephanie sa något som att jag (maria) och brukade köpa cola och han slängde ur sig något typ: äär den jävlen är och jobbar
Gissa vad Stephanie sa då? Haha! Skrattar när jag tänker på det!!
Hon sa: Det är hon som har lagat den maten ni just åt!
Han blev fan tyst!! YES! YES! YES!!!!!! Där fick han! ;D;D;D;D;D

Erkänn, det var grymt!

Stephanies blogg: http://idastephaniesofianilsson.bloggplatsen.se/


Ska snart köra upp och ta lite bodyloation och massera mina stakars fötter. Dessa 4 dagarna har varit ett helvete med mina fötter. Ej anklarna, dom klarar sig fint, men fotdynorna. Måste ha sulor eller annat! NU! Har så sjukt ont i fötterna!

Jo, ännu en film igår: I Am Number Four
Huvudkarris: Alex Pettyfer - ännu en älskling. Har en gammal film med honom som jag haft i många år.
Alex Ryder - stormbreaker - grymt bra. Han blir ju bara snyggare och snyggare med åren!
Betyg: Förutom dålig synkning av Rand000m på tankafetast.com så ger jag filmen:

5 av 5 toasts ;D Haha


Idag har jag gett mig på A Nightmare on Elm Street där min älskling (största älskling) Kellan Lutz [Spoiler varning]









dör i början! :/










Men jag såg halva imorse och den är bra, tro det eller ej!

Det bästa är nog att i en av de mest spännande scenerna i filmen kom det 2 människor och gick i biosalongen. Dtde är en sån film ni vet, dom är filmad på bioduken! Haha, trodde jag skulle dö av skratt när dom bara kom gående. En kille och en tjej för hon slängde med väskan! HAHA! Känslan av ine riktigt skarp bild älskar jag - det passar så sjukt bra till denna filmen. Men inte till typ New Moon som jag också har ett exemplar av.

En annan bra film till ikväll? Har The Book Of Eli - tänkte ge mig på den men är inte så säker. Verkar inte så dä super bra - men vi får se ;) Inge godis idag heller :( Bara lite coca cola - bara liiitte :'''(


Fan va kallt det blev nu - nej! Nu kör jag upp - bye bloggen!


Ciao

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fast det finns inget utom Robert Englund som ska spela Krueger.... alla andra suger! Orginal filmerna är 100000000 ggr bättre än nyversionen, kolla in dem :)

2011-06-05 @ 22:53:01
URL: http://lindelou.blogg.se/
Postat av: Fanny

Johnny Depp är förresten med i första Nightmare on Elm Street, har för mig att det är hans första film tilloch med.

2011-06-05 @ 22:53:55
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback