Bättre fullt än halvt!

Fan asså! Restaurangyrket kan vara skit!

Nej - inte så.. Men asså, ja... hade knappt något vid middag men så kom det jätte många nu ikväll och däremllan dööööööperiod. Det är nog det segaste med hela arbetet - döperioder. Ni kanske tror att det skulle vara skönt för man kan sätta sig ner men problemet är att det är ju det man ej kan. Det är bättre att gå omkring och laga mat - tänka på annat. När döperioderna kommer städar du sedan står du still och tänker på hur ont det verkligen gör i fötterna. Det är fruktansvärd.
Det är nästan så att jag börjar lipa!


Var uppe sent inatt - köde pp till fyren vid 1 oc fotade ljusakenet från rocken. Blåste dock som FAAAAN så jätte suddiga bilder - med hjälp av ett stativ då!
Men det häftiga ar att de strålkaste som dom riktar rakt upp i luften - som man aldrig tänker på så mycket när man står där - det är skitsnyggt på himmlen. Hur dom rör sig! SKITHÄFTIGT!!!!


Innan dess fotade jag vid hamnen lite - fan. Jag blir bara sämre och sämre på att fota!


Bilderna komemr här:


För typ 7 minuter sedan?


SRF - ha överseende pga. av blåsten



Bild från igår - helt oredigerad!  - kritik?      Negativ/positiv


Ps. fick ett facking fiskben i halsen igårkväll så är helt öm. Hörde att man kunde käka knäckebröd så åt upp helt halv paket på typ 20 minuter. Det hjälpte ej.
Men så kom Ivan in i affären och eftersom han är fiskare så frågade jag han och då sa han att han åt grovt bröd, gärna lite gammalt eller torrt. Sedan sa han att det försvinner egentligen men jag hade typ - ont?
Så tog 2 skalkar av kavring som jag tuggade i mig och nu känner jag det ej längre - bara öm när jag sväljer men  coca colan ska ner idag tillsammans med snickers ;) Mums <3

Får också köra uppom fyren/bönsäcken idag när Ozzy spelar.. Får se om det någe ståhej! xD


Ciao

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Haha eller hur ;) snacka om att jag blev nöjd!

Tack :)

2011-06-14 @ 00:46:54
URL: http://lindelou.blogg.se/
Postat av: frida

Finfint! :D duktig du är :D

Vet hur det är med dötid, på förskolan när ungarna sover, så är det med dötid. Ingenting att göra.

2011-06-14 @ 09:19:55
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback