Ledig

Hemma och ledig idag igen, pappa hämtade mig nu ikväll - underbart att vara hemma :) Nu tittar vi på the good wife - haha - tänker på Raj i the big bang theory ;D


Måste nog reboota om min dator - halv knas är den! Allt bara pajar - dag för dag :)


Och en annan sak -> vilken jävla jubel-idiot norsken som har orsakat allt detta i Norge är! Hur fan kan man vara så dum att skjuta ihjäl massa ungdomar? Idiot!
Det dröjer nog inte länge tills de börjar i Sverige - i hans skit han skrivit på internet - att det är över 900 svenskar som han vill ha ihjäl. Att hans systrar och bröder bland "tempelriddarna" ska fixa det.
De kommer till Sverige också - eller inte kommer - de finns i Sverige och kommer snart att visa sig. Alltså ska jag hålla mig i lilla Sölvesborg ;)


Mer kommer imorgon efter eller före jag vatt i Norje och träffat Malmö-borna och Norrmännen ;P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback