Update

Jisses.. Har inte precis uppdaterat :S Men de kommer..

Ska snart dra in tll Boke för att rida Steffie och skritta Sam.
Red dom båda igår och ska rida dom nästa helg osså.
     Dock ett problem imorgon. Gunilla, eller va hon nu heter, ska rida Steffie på sin lektion imorgon. Alltså kl. 20-21 och sedan ska jag alltså rida henne från 21-22. Jag är lite osäker på de.. Hon har ju varit ridskolehäst och gått massa lektioner men det var ju typ 4 år sedan eller något.
     Jag gillar inte att rida ridskolehästar direkt efter någon annan men då kan de bli pankaka av allt. Man sitter upp och rider på sitt sätt, så får hästen någon knäpp i skallen och stretar emot så jäkla mycket. Eller att när man sitter upp har ryttare före ridigt så dåligt att hästen inte har viljan att arbeta. Sånt är så jäkla tröttsamt, men så är det ju på ridskola. Mina föräldrar lär ju aldrig köpa en häst till mig så jag har slutat att fundera på det för länge sedan. Man får nöja sig med att Åsa behöver hjälp och att jag får rida Sam och Steffie.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fast Gunilla rider Steffie jäkligt bra så där ska du inte oroa dig =P Steffie går alltid sjukt snyggt på Pia lektionerna när hon rider henne.

2011-02-27 @ 12:40:38
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback