NEEEJ!!!

Nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej.. Jag ville bara gråta när jag hörde de.. Höra henne säga dom orden! Ville bara dö.. Min älskade.. Älskade Sam..



Jaha, idag ringde Birgitta och jag tänkte väl inte mycket på att hon ringde, inge ovanligt men så fråga hon om ja kunde rida Steffie imorgon och jag blev helt paff. Jag blev sedan rädd, Sam då?
    Så kom de, hon sa att dom skulle köra ner till Helsingborg med Sam. DJURSJUKHUSET!!!!!

Jag blev helt stum och rädd, rädd att han nu skulle dö. Dö ifrån mig. Ännu en häst. Ännu en av mina änglar. Min Sam.. <3 Jag tror jag fick ur mig något i stil med "vad har nu hänt?" så Birgitta sa iaf att han var så där knixig och hela jag slappnade av för hon sa sedan att dom ska bara kolla till honom. Det hjälpte inte att Marianne var där. Han knixar fortfarande. Och det har han gjort länge ändå. Men.. Tanken slog mig nu, om dom hittar något. Och han har ont av de. Vad gör dom med min älskling då? Tänk om det verkligen är så illa att han behöver somna in..
Fan, nu sitter jag här och skrämmer upp mig själv. Hur i helskotta ska detta gå till? Nu börjar jag bli rädd igen. På riktigt.

Tänk om han dör? Han är ju den 5e eller 6e hästen som dör, framför näsan på mig. Jag vet inte om jag skulle klara de, jag skulle väl bryta ihop totalt och aldrig komma upp ur det där jävla svarta hålet jag äntligen har tagit mig upp ifrån. Med draghjälp från den vackra skäcken. Men utan han som håller emot faller jag ju rakt tillbaka igen..

Jag säger ju att det är minst 1 varje år. 2008 var det Gerrie och Eltana, 2009 var det Sanett och Mr Bogart, 2010 var det Pauline och 2011 kan de bli Sa.... Nej! Jag ska inte säga så! Jag ska inte tänka så! Jag får inte! Jag får inte!

Jag ska se fram emot imorgon kväll, jag ska rida Steffie. Var ett bra tag sedan..
Jag ska träna Steffie. Knappt blivit riden förra veckan så jag kanske får ett litet energipaket :)
Iaf, först då rida Stephanie Grimaldi (tror de stavas så, osäker) sedan teori och så hem.. Har dubbel lektion Hotell också. Yay.. Tråkigare ämne än Hotell finns nog inte. Vi har bara massa skit för oss. Tråkigt! Blä.. Nää.. Nu ska jag ta o öva till provet och släppa de hemska tankarna på Sam..

Han kommer bli bra, min älskade Sam. Han mår bra. Han är perfekt ;)

Älskade Sam <3



Den gyllene Steffie.. Älskar hennes färg. Hon är verkligen vacker, lilla Steffie =)

Btw. Fanny har ju massa bilder på mig o Clements och på mig i Steffie..
Nu pressar jag dig här, Fanny. En bild/dag klarar du nog :)
Så ska jag börja med bilderna på dig o Missan o dig o Medyk :D Byteshandel! :D:D

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: Jo du ÄR duktig ;) hehe

Hoppas att allting blir bra med Sam, han är en underbar häst, har beundrat han sedan första dagen han kom till Boke, minns att en av de första dagarna fick stackarn kolik:S



Steffie är rolig att rida, dock inte så rolig när hon har överskottsenergi hehe :D

2011-02-14 @ 09:45:15
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: Fanny

Alltså, =P bilderna på dig och C. är ju de flesta klara, iaf alla ridbilderna, det är bara som jag varit för lat att bränna dem på skiva -__-' Men jag ska försöka fixa skiva och så så att du kan iaf få Clements bilderna till nästa måndag =P

2011-02-14 @ 18:17:25
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback