Inte du också, Sam :'(

Nu har det hemska hänt, de som nästan inte fick hända..

Han har inte fått somna in men det känns ändå som att det närmar sig..

Birgitta skickade nyss ett sms där hon skrev att Sam ska vila 1 månad, han ska stå i en liten hage (den Peggy stod i sommrasnär hon var skadad) och han får då bara skrittas. Han har då fått bahandling idag. Hon sa mot halta och att han troligen har stukat sig i hagen.

Så jag fråga och nu ska jag rida Steffie på mina lektioner istället, Alicia och Rebecca har ju tagit hem den nya hästen förra veckan så som jag skrev igår har Steffe stått lite. Det blir nog bra att hon får komma ut och röra på sig lite. Kanske lite lunkande i skogen också nu om bara den jävla snön han dunsta. Försvinna, inte komma igen..


Men jaha.. Älskade Sam, han måste blir bättre av denna behandlingen. Han får inte bli sämre men oftast betyder behandlingar att det blir flera och att det går utför här.. :*(

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Usch :( Hoppas han blir bättre, Sam ponken<3

Hehe ja steffie är roligt att rida ;) Om hon inte blir för stark:P



Vad är det för ny ponny/häst rebecca och Alicia har köpt?:D

2011-02-14 @ 14:37:09
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: Frida

sv: hehe är några år sedan, när hon var ridskolehäst;) Då tyckte jag hon var stark men kan vara jag som var ovan med:D

ja gör det;=) nyfiken hehe

2011-02-14 @ 15:46:37
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jag köpte mitt close up filter på cyberphoto.se :)

2011-02-16 @ 08:28:33
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback