Film-freak

*EDIT:
Varning för kontigt inlägg!


Just nu sitter jag här och är lite olaglig ;) Haha.. TVen står på paus där en bild av snygga Brad Pitt pryder TVen och filmen "En fiende bland oss" (länkat till imdb) så jag blev lite halt nyfiken. Har ju inte hans debutfilm.. Eller ja, den han slog igenom med rättare sagt så jag letade upp den och just nu har de gått 35,8% ;) Snart hemma :) Om ni fattar! Haha..

Jag är ju lite beroende av Matt Damon, Brad Pitt, Owen Wilson, Colin Farrell, Tom Cruise, Josh Duhamel, Kellan Lutz, Matthew Fox, Matthew McConaughey, Adam Sandler och Ryan Reynolds ;P
Har sett massor av filmer av dom har har väl lyckats bäst med Matt Damon. Har sett/har nästan alla hans filmer. Lovely <3 Josh har ju inte gjort så jätte mycket så är nästan klar med honom. Ryan är jag en bra bit på väg också ;) Att jag har sett dom.. Kellan är nästan avklarad. En liten del kvar. Har ju sett honom i 90210 och typ CSI och har ju alla Generation Kill. A Nightmare on Elmstreet har jag på datorn men de e så dålig kvalle så har inte orkat se den än. Owen är också på god väg, hur kan man inte älska honom med hans snea näsa och herlt galna roller?
Sedan Colin Farrell då? I SWAT, Miami Vice och Uppdraget. Matthew och Matthew.. Helt underbara.. Både i Lost och Sahara. Haha, Matthew McC går ju knappt att uttala utan att slå knut på tungan ;P
För er som inte vet de så är Matthew Fox läkaren Jack i Lost.
Också Adam Sandler.. Det räcker med att säga namnet. Skönare skådis finns nog inte ;D
Tom och Brad är de värre med. Dom har ju gjort massor av film och typ Brad har ju varit med i massór av serier som Dallas och Vänner. Men jag kämpar vidare ;) Kommer en den nya filmer med Brad nu, framåt också ;) Hinner nog se dom först ^^

*EDIT;
En annan heting som jag har kastat mig in bland just nu är Ian Somerhalder där jag är på god väg. Älskar honom i Vampire Diaries och i filmen The Tournament och i Pulse (där han spelar ihop med Kristen Bell - också en favvo från Veronica Mars).

Sedan är de ju andra känsidar som man inte går in för allvarligt som typ Gerard Butler. Har sett en del av hans filmer, vi har Leonardo DiCaprio, Mark Wahlberg, Jude Law (en hel del filmer där också)

Fasiken.. Jag kan inte rabbla upp alla. Blir för många.. Tittar på för mycket film!



[Inlägg om hopplektionen kommer senare..]

Kommentarer
Postat av: Filippa Neij

Sv: Bilderna är tagna i Ynde :))

2011-02-25 @ 18:58:57
URL: http://fiilipppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback