100211 - Torsdag

Back to school in Carlshamn ;P


Älg på Karlshamns resebyrå
(Ursäkta den dåliga telebilden)

En sån här dator-sittar-dag idag.. Först svenska o sedan typ dator vid engelska. Jobbigt värre då de e så seeegt.. Fy fan.. Äckligt segt!

fast vi ska nog ha lite grammatik och jag känner att jag verkligen behöver Fanny NU! Jag suger på gramtik. Jag kan fan inte ens stava till de.. Det är väl med 2 "mm" va?

Sedan har jag beskymmer om Sam.. Älskade Sam.. Skrev ju innan att det kanske var kört och när allt verkade mycket bättre så är han också full av massa låsningar.
Jag har ju misstänkt att han hade låsningar i vänstra sidan eftersom han är så stel o stapplig där och Marianne var där i tisdagsmorgon för att känna igenom honom och de visade sig vara en del låsningar.
Hoppas att han blir mycket bättre, hoppas han kan bli lite mjukare i musklerna för i måndags när vi gjorde öppna/sluta var han sjukt stel. Red inte alls mycket men när jag väl inte skritta fick han allt arbeta på. Det tar ju även typ halva lektionen innan Sam han är riktigt uppvärmd och man kan smått börja arbeta honom.

I em. har vi Video (lamt) eftersom Mika åkte in till vårdcentralen med sitt finger o Robin är troligen sjuk. Kasst.. Men de betyder att jag får leka med filmen exkt hur mycket jag vill men jippie.. Det är också ganska segt!

Men nu har jag panik, smsat Fanny om hjälp med de här arbetet då jag är helt klyven. jag vet verkigen inte vad jag ska göra! Fy fan.. Någon måste säga till mig vad jag ska skriva om så jag kommer igång.
Det har nog hänt något under sommaren för nu i 1an har jag varit kass! Jag suger i ALLA ämnen, då menar jag verkligen Alla! Jag är som en vandrande zombie.. Kan någon väcka mig?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Man skulle kunna teleportera sig till ett ställe snabbt som ögat så hade jag kunnat hjälpa =P



Det blev en massa strul i skolan, därför jag inte hann höra av mig mer, en häst blev sjukt dålig, antagligen förgiftning så vi hade typ lite panik innan den kom iväg till Helsingborg, när jag väl kom hem så var jag så slut så jag orkade inte tänka på något.



Vad är det för slags arbete ni ska göra säger du? Jag förstod inte riktigt =P



Om jag skulle välja ett engelsk-talande land så hade jag nog valt Scottland, och om man ska skriva arbete så kan du ju skriva om William Wallace ;P

2011-02-10 @ 22:24:18
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback