Polisen

Jahaduu... Vad gör poliser egentligen för nytta?

Dom får in ett tips i torsdags av 2 personer om ett inbrott på ett ställe och en av anmälarna jobbar för typ Securitas. Dom får ett reg. nummer på en bil och en beskrivning av männen.
     Sedan när det händer igen, frågar man polisen: Har ni tagit in männen i fråga?
Och svaret blir ett fånigt "NEJ"

Va fan?!

Haha, jag har bilnummret, jag vet vem det är, var han bor och vad han har för mobilnummer och hemnummer. Är jag mycket duktigare än poliserna? Kanske en framtida Verionica Mars?

Haha, med hjälp av vägverket och eniro har jag hittat gärningmannen.. Hmm? Vad säger det om oss egentligen?


Nu har jag avreagerat mig iaf!




Igår red jag en väldigt tjock ponny! Haha, sötnosen är som en tunna: Ni ska få bildbevis :)

Hennes öde avgörs på torsdag så är grymt nervös! Känns så sorgligt :'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback