4 daaar

Om 4 dagar är jag fri från jobbet för gott, fatta va slitigt det är! Fatta att jag är helt slut i hela kroppen och knappt orkar med at ens tänka? Usch just nu vill jag aldrig sätta min fot i ett kök igen men det får de bli ändring på för börjar halv 11. Bestämde de själv, sovmorgon men ändå.

Skall imorgon:
*Parera de sista köttet
*Göra Snitzlar
*Panera snitzlarna
*Skära citroner
*Göra klart salladen (3 lådor)
*Städa ur mina kylar + rengöra dom
*Göra mera pepparotsgrädde (va på gränsen idag)
*Kolla Rhode Island - smakar de för mycket konjak?


Sitter här och typ dampar - internet går SKITSEGT och filmen är bara på 41.1% Står just nu att det är klar om 2 dagar oh  13 timmar. vadå segt?!


Har grej på gång som jag inte ens tänker nämna förrän jag vet säkert - om detta nu inträffar så hoppas jag på det bästa!

Har också ett dilemma - vad fan ska jag göra?
- Ska jag åka till Tyskland på lite semester innan skolan börjar?
eller
- Ska jag stanna hemma, titta på film - käka skräpmat och bara ta igen mig?

Är sugen på tyskland då jag kommer ifrån Lister lite men vill stanna hemma då jag saknar normalt internet och TVen. En annan grej som jag har abstinens till är Sims. Vet ej men i juni startade jag igång sims 2. Har student, nattliv, djur, jobb, resa och året runt. Tror jag fattas typ lägenhet. och de 4 expansion paketen men dom skiter jag i.
- Men iaf: har blivit så beroende att jag sitter och nördar vid den stora datorn varje gång jag är hemma.
Ville lägga det på min laptop men är för stort - r rädd att denna ska paja.
och den godkände ej att läggas på min externa hårddisk där jag har alla andra spel. Fan mä!

Vad ska jag göra?


Under min tid på Hanö har jag träffat 3 lärare ;) Haaha..
Först var det Trulz - haha ja! Fatta alltså!
Han stod och valde i menyn och jag bara stod o titta på honom och när han ej tittade upp så sa jag: "Goddag Trulz" HAHA! Grymt! Han berömde de jag lagade - hehe och sa att han hade skrutit mycket om mig. Trodde aldrig att jag skulle höra det från Trulz men han sa så.
Fast först var ju egentligen Annika i midsommar men sedan var dom här för någon vecka sedan :)
Och idag, gissa vem?
I affären stod en ryggtavla jag kände igen och jag hade så rätt, i Hanö affär stod Ola Larsson - min idrottslärare. Haha! Han hade sin dotter med sig - dom hade varit å tittat på drakmärket :)

Men har fortfarande inte sett Erika eller någon av de andra! Hehe - kan ha vatt där när jag va ledig!

Jo, har ju träffat Mjällbys kurator också! Haha, jisses...


Allt för ikväll

Ciao

Kommentarer
Postat av: frida

sv: Haha tycker jag själv att jag inte blir ;)

2011-08-11 @ 17:30:14
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback