110811 - TORSDAG

Pappa skickade ett sms idag som gjorde mig depp, det är TP i helgen :( Bläääh!
Ska fjäska för Ulf imorgon :)

Stephanie har vatt här ikväll, super :D Spelade Skip-Bo, jag vann 2 gånger och hon sista rundan då jag mest var koncentrerad på datan. Gjorde stuvade makaroner idag med köttbullar till mat, mums <3

dagen ar varit skit också!
Usch då, den började bra men slutade i katastrof (snackar jobbet då) Nejdu, vill inte ens börja förklara - kommer ta hela natten! Vill nu bara gå upp och lägga mig i sängen men väntar ju på den jävl filmen.

Hämtar Robin Hood - den med Russell Crowe i huvudrollet och har hållt på i 7 timmar. Tar en evighet med såhär dålig teckning på internet. Kan inte sitta ute heller, regnar till 1000. Gjort hela eftermiddagen. Typ.. Eller jag vet inte! Tråkigt är det iaf - märks att det är höst. Brrr.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback