förläsningsskit!

Sitter och irriterar mig på kvinnan som står där framme och skriker. Det ska föreställa föreläsning men har så jävla ont i huvudet att jag bara vill dö.

Hon tjatar om att man inte ska ta åt sig saker. Visst hon har en poäng men va fan?! Klart som fan man tar åt sig när någon kallar dig HORA även om de är handikappade eller annat skit. Man tar åt sig!

Jag vill hem, min nacke gör ont, mitt huvud gör ont, jag vill hem :'o

"Jag går upp på en plattform av tacksamhet" whatafuck? Jag vill hem! Hem! Hem!

Just nu spelar hon 'the Climb' med Miley skithögt och försöker sedan skrika högre!

Hon står där framme och predikar, undra om hon någon gång blivit tryckt eller mobbat. Utsatt eller bara ville hjälpa de stackars människorna! Jag har fan blivit mobbad sedan jag började förskolan. Det upphörde någon kort tid i Hörvik, sedan Mjällby och nu är jag äntligen fri från det. Jag tror säkert dom snackar skit o m mig men om jag inte hör det så vet jag de inte..
Hon tjatar om förlåtelse,

Sluthackat på Ulla, ni vet var jag står i detta.. Usch! Nu kom ännu en Miley Cirus låt. Det skär i öronen..

Kommentarer
Postat av: Emmalindahl

jag älskar hannahmontahanna! :D va e det för föreläsning ! ? ja e ju ''sjuk'' idag och det är hur fett som helst!:D

2011-04-29 @ 13:59:49
URL: http://mondoblog.se/emmalindahl
Postat av: Fanny

Sv: Bilder på Troja överhuvudtaget är knepiga iom hon är svart, vilket är tråkigt, mycket roligare att redigera bilder på Kiwano haha ;P

Saken är ju den att om jag dragit upp kontrasten så hade hon blivit för mörk, inga skuggor eller linjer hade synts :/



Ja Steffie är ju med löjligt rädd för saker hela tiden :P

Ja man skulle definitivt haft en sån träning på Boke! Nyttigt och kul som fan :D

2011-04-29 @ 17:31:43
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback