Kvinnomisshandlare?

En liten funderare:

Fick reda på att en kille från Karlskrona var med i Ensam Mamma Sökes (vad heter det egentligen? Söker/sökes?)
Aja, det är en kille där från K-Krona som är med där och jag fick reda på att han typ hade varit dömd för kvinnomisshandel! Även om han har avtjänat sitt straff, varför tar dom med honom i ett program där en mamma, EN MAMMA, med barn ska leta upp en stabil och trevlig kille. Trevlig? Okej. Men tänk om man tröttnat på dom och slår barnen eller liknande?

Han förtjänar kanske en ny chans men en kvinna med barn? Jag skulle kunna tagit mig an en sån man, slår han mig så slår jag honom?
Då kanske dom lär sig? ;)


Skulle du vilja vara ihop med någon som var dömd/straffad för kvinnomisshandel?

Kommentarer
Postat av: Frida

Ensam mamma söker heter det ;) Vet en som var med för för 2 säsonger sedan :P



Sv: Ja oftast, visst Gold-fire är som han är hehe

Ang Winnie är det bara som jag har hört att hon lätt stirrar upp sig och blir pigg :) Men det är vad jag har hört. Hade hon varit större hade jag velat testa henne :P

2010-09-19 @ 23:14:32
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback