Freeeedag

Så jäkla skönt att fredag står runt husknuten, är sååå sugen på helg!
Ska bli roligt ;)

Imorgon ska vi dansa(!!!) streetdance på idrotten med Ooooola ;) Ska bli så jäkla roligt, är så studdsig över det ;D Det roooligt att dansa! :)
Imorgon kväll har jag ju osså hand om hästarna, Åsa sa även att hon fixat något gott (?!) till mig för att jag sköter hästarna så ska kolla in det imorgon när jag tar hand om pollsarna =) Får se hur Missy har blivit.
Kommer ihåg när hon kom hem hösten 08, hon är f. 2007, och var helt hysterisk och fjantig. Sprakade efter oss och kunde inte stå still, drog omkull Harton och annat. Innan sommaren iår var hon mycket fin. Inget sparkande när man ryktade henne, man kunde lyfta hennes hovar utan problem och hon var hur gosig som helst. Sen far hon iväg på inridning vilket också gick super och sedan fick hon gå på bete. Åsa satte igång henne nu på lite allvar efter sommaren och det ska bli roligt att se hur hon blir tillslut. Jag har följt med henne rätt länge, inte från första året men det känns ändå som jag följt henne.. Söta Missy =) Har bilder från 08 och fram till i sommar. Kan ta ett litet scoop om henne i helgen varvat med massa text om vad jag upplevt med henne och sedan massa bilder ;)

En söt bild på Miss Sixty M (e.Camaro M) f.2007   Bilden tagen i våras, mars någon gång.

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: okej för Evelina snackade något om cirkusplatsen när hon pratade med Jessica, för det var tydligen tävling på lördagen med.

2010-09-17 @ 09:14:28
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: Ja det var det jag menade ;)

Ja sommar året runt, hade jag gillat!:P Gillar inte snö :P fint att titta på men för kallt haha

2010-09-17 @ 16:28:10
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jamen visst är det underbart att se en häst utvecklas !! :D

Den enda jag har följt är ju Medyk under ett halvt år ungefär, men han har ju gjort sådana oerhörda förändringar han med =P



Ibörjan kunde han ju inte stå uppbunden =P

Han kunde inte flytta sig för tryck i spiltan (han flyttade emot istället!)

Han kunde inte lyfta hovarna när man skulle kratsa

och man kunde definitivt inte tränsa honom ordentligt, inte leda heller =P

Det känns lite som mirakel när de börjar bete sig ordentligt :D

2010-09-17 @ 18:32:50
URL: http://lindelou,blogg.se
Postat av: Fanny

Såg att jag fått kommentarer innan som inte visats i min blogg :O blev lite överraskad så förlåt men jag har inte sett dem innan =P



"Kändes tungt att läsa namnet Clements, känns fel att skriva det.. Han åkte ju i måndags.. :(

Men du är väl nöjd med att du valde att söka dit? ;D"



Sv: Ja usch det måste vara tungt :( jobbig första vecka att se att han inte stod i någon utav spiltorna.

Jadå jag är supernöjd! Utbildningen är så jävla rolig! :D



"Så skönt att det gick bra =) Jag hamnade också lite sådär bredvid 7772 gånger och det var min dåkliga väg och att jag inte var riktigt bestämd men han hoppade riktigt fint. Eh, så pass fint den lilla elefanten nu kan hoppa ;)

Förlåt än en gång, hade sån satans ångest över det sen. Kände mig hemsk!



Ps. Hehe, du är sämre på att uppdater än jag ;D"



Sv: Haha det gör absolut ingenting :) Jag tog inte illa upp! Men Ritchie hoppar nog iaf med en bättre teknik än vad Medyk gör =P jag vet inte hur han tar sig över hindrena xD



Haha jag veeeet! Men har så mycket att göra, ibland slår jag inte ens på datorn på hela dagen!

2010-09-17 @ 18:49:00
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback