290910 - Onsdag

Usch, syns oxh känns att hösten har dragit in. det blåser ju rätt igenom kroppen också, fy. Inte länge tills man får skriva 011210 och snart 010111. Hur sjukt ser inte det ut? Tänk er då den 11 november 2011? "111111" Lite skreepy..

Onsdag igen, svenska började vi med sedan livmedelshygien, usch. Prov nästa vecka.. Blää
Sedan var det maaaat o så mattee.. Gjorde en del tal samtidigt som jag spelade CSI på datorn ;) mångsidig!

Haha, sedan kom jag hem, duschade och kollade på The Mentalist sedan tog jag ut moppen och försökte starta. Typ ingen ström! HALLO?! Då var klockan halv 5. Pay and Jumpen började 5. Försökte att springa igång den eller liknande men inge funka. Då började jag desperat att ringa runt till mamma och pappa men inget kunde dom göra så jag började messa folk. Men inte en enda människa svarar när man behöver det. Kände mig övergiven!
Så jag fick ställa in moppen, var sur på alla! Så gick in och ställde mig och skrek, gallskrekm rätt ut. Tur att stakars katten var ute!
Blev sedan helt rastlös att jag messade lite till men inget svar så jag började att baka in äppelskaka, bara för att jag inte visste vad jag skulle göra. Det var egentligen fel sorts äppel så den blev lite mosig men den var annars helt godkänd. :)

Nu ikväll har jag fixat mig iordning. Skolfoto imorgon.. Jippie... :/ Vet inte vad jag ska ha för kläder, känner mig helt tom.

Men detta är iaf min frilla ikväll:


Och självklart lyckas jag få ett munsår idag. Började känna det på matten och hade panik. Inga plåster i skolan. Så det var egentligen det första jag satte på när jag hade duschat!




BTW, nu startade moppen på kvällen. Fan va jag HATAR den mopeden alltså. Helt knäpp ä den! Skrota den ska jag så fort jag inte berhöver den längre. Fan va jag längtar till man får en bil som kanske är nogorlunda normal!
Jag är volvo människa (ofc) men Audi TT är så jävla snygg! Men vem skulle säga nej till Audi R8?

Audi TT


Audi R8


Kommentarer
Postat av: frida

Sv: Haha kan man med göra ;)

Ja hon blev ju det som tur var...



Gillar med volvo men håller med audin är med ganska snygg :P

2010-09-30 @ 10:24:12
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback