230910 - Torsdag

Dagen har gått bra, kommer ha sån jävla träningsvärk bara.. Svenskan hade vi vikarien vars namn jag inte kommer ihåg. Så jag satt i bibblan och skrev på datan. Sedan hade vi engelska vilket gick bra. Hade typ hörövning och det gick bra =)
Sedan var det matte och där var det ett sånt prov igen och det gick kasst! usch va hemsk jag är.. detta var lite knepigare!
Så fick ta hem matten.. Slutade vid 2.

Jag tänkte vänta tills 3 bussen och fick tanken att messa Erik och fråga när han sluta och då hade han slutat och var på väg till stationen så jag tog matten och jacka och stack till stationen. Erik väntade på mig vid österslättskolan och vi gick sedan tsm men typ aldrig igen. Han går fort ;) dte var värre än med Angelica. Kunde knappt kliva upp ett steg till tåget, mina ben var som gummi. hemskt!
Åkte sedan bussen till Mjällby så mamma fick skjutsa mig hem..

Ja, lekte lite idag ;) fick lita fnatt =)
Sedan fick det la bli ps på ena bilden (:


Några bilder på moi ;) Lekte bara lite.. Fjortisvarning pga. partyglasögonen


Ignorera min fula dubbelhaka.. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback