230910 - Fredag

Lungt pass på morgonen, hade livsmedelskunskap med Daniel och vi gick igenom frukt och mycket äppel :)

Sedan blev det dans på idrotten, fast mer träning än dans.. Inte riktigt den dansen jag väntat mig men sjuttsingen var detta var jobbigt. Det typ bara rabb svett av mig! Helt sjukt! Sedan strechade jag lite snabbt och skyndade mig till stationen där Erik satt. Åkte hem, kom hem med mamma och har duschat nu. Sticker snart iväg igen..
Dette året verkar det inte bli bättre väder men bättre artister, kanske man kan spendera lite mera money på kanske lite julklappar? =) Får se hur det blir med det..

De dumma är att jag missar BUS möte på lördag. Är lite trist men ibland kör allt ihop sig och då får man reda ut det så gott det går..


Så, Skåne here I come :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

din apa jag ville ju träffa dig var med på bus mötet i då ^^

2010-09-29 @ 11:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback